Posted on 01-12-2008
Filed Under (Güncel, Internet) by Taylan

Google’da filmler hakkında arama yaptığınızda çok ilginç sonuçlar ekranınıza geliyor.


Google‘da bir film ismi arattığınızda, film hakkında
bilgilerin olduğu web sitelerine ek olarak en üstte filmin hangi
sinemalarda gösterimde olduğunu, film hakkında yapılan yorumların
derlendiği özel bağlantıyı ve sinemanın yerini gösteren haritayı
bulabiliyorsunuz. Türkçe dil desteği, Türkiye’deki güncel film
seansları ve sinema haritaları başarılı bir şekilde entegre edilmiş
durumda. Sonuçları, filme, sinemadaki gösterimlere ve zamana göre de
sıralayabiliyorsunuz.


Kaynak

Etiketler:, , , , ,
(0) Comments    Read More   
Posted on 15-08-2008
Filed Under (Güncel) by Taylan


2008 ÖSYM ve YDS sonuçları açıklandı. Herkese hayırlı olsun.

İşte linki : ÖSYM Sonuçları

Etiketler:, , , , , , , ,
(0) Comments    Read More   

EDA SUNER‘ in Blogundan aldım, Lütfen sizde bir düşünün…

” Canım arkadaşlarım güzel dostlar yorum yazan yazmayan blogu olan olmayan herkese sesleniyorum. Blogu olanlar bu yazımızı bloglarında yazmalı olmayanlar ise tüm mail adreslerine yollamalı. Bunu sizlerden rica etmiyorum, insan olarak bunu yapmamız gerektiğini anımsatmak istiyorum. Şimdi sevgili dostum Devin’in Bir Kedinin Hatıraları blogunda yazdığı yazıyı aynen aktarıyorum. Devin ve Devin gibi arkadaşlarımıza da Allah’dan acil şifalar diliyorum.

Devin’den gelen yorumu paylaşmak istedim.

Sevgili Eda ve diğer arkadaşlar,

Öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederim. Galiba bu işin olması için bir kampanya hesabı açmak gerekiyor. Bunu nasıl yapacağımızı bir bilene sordum :) Ondan cevap bekliyorum. Bir kampanya hesabı açabilirsek eğer hemen bildireceğim ve kendi sitemde de yayınlayacağım. Umarım olur ve hastalar (tabii bu arada ben de, o acayip koltuklardan kurtuluruz)
Herkese çok teşekkürler ve kocaman sevgiler

Devin

Şimdi sizlere şunu duyurmamız gerek gönlünüzden ne koparsa lütfen tek yapacağınız yollamak. Hepimiz insanız güven endişeniz varsa para ile koltuk alındığında hastaneye teslim edilecek hatta Devin İstanbul’a gelecekmiş belki parayı toplarsak umuyorum dua ediyorum o zaman beraber koltuk alabileceğiz. Resimleri bloglarda yayınlayarak para gönderen herkese ad soyadı ile eğer Devin alabilirse bankadan tek tek teşekkür edeceğiz. Lütfen miktar konusunda endişe etmeyin 5-10 ytl ne olursa damlaya damlaya göl olur unutmayın dostlar hadi şu işi bitirelim.Ve hesap numarası ayrıca Devin’in son yazısından bir cümle “Ben 17 Eylül Pazartesi günü İstanbul’a gideceğim, 18 Eylül’de 11. kemoterapim var. O güne kadar para toplanabilirse ve koltukları İstanbul’da alma şansına sahip olursak ne kadar sevineceğimi, mutlu olacağımı varın siz tahmin edin. Eğer koltuklar için bir indirim alıp, para arttırabilirsek onu da Lösemili Çocuklar Vakfı’na bağışlarız diye düşünüyorum. Eğer en ucuzundan alırsak ihtiyacımız olan para 2000 ytl civarında.” ve devamı için tıklayınız.

Hesap No: Devin Kuzu, Oyakbank Muğla/Fethiye Şubesi 3879622-MT-1

Ve en büyük dileğim Allahımdan ne olur umduğumuzdan fazla para toplayalım, tek dileğim bu değil ama dilerim Allah’dan bu koltukları sizlerin sadece TV izlemek için kullanacağı günleri görelim Devin’cim.

Evet, 10. kemoterapi de bitti. Kaldı bakalım iki tane daha. Şimdi, bu blog okuyucularından bir ricam olacak. Beni okuyan ve benden daha fazla okuyucusu olan bir kaç arkadaşım olduğunu biliyorum. Aslında asıl ricam onlardan.

Tam dört yıldır Cerrahpaşa Hastanesi Radyasyon Onkolojisi Kliniğinde kanser tedavisi görüyorum. Kemoterapi odamızda üzerinde tedavi gördüğümüz koltuklar büyük ihtimalle Birinci Dünya Savaşı’ndan kalmış son derece rahatsız koltuklar. Fotoğrafını üstte görüyorsunuz. Bunlara oturup kalkmak için de arkasından birinin tutması gerekiyor, yoksa koltuk dengesini kaybedip düşme tehlikesi yaratıyor. Bir kemoterapinin en az 3 saat (benimki yaklaşık 6 saat sürüyor o ayrı) sürdüğü düşünülürse hastaların ne kadar zor koşullarda ilaçlandığı malum. Bu durumu düzeltmek için oraya sadece 4 (dört) koltuk bağışlamak yetecek. Bunun için bir sürü yerle konuştum, Sabancılara, Koçlara, bir sürü mobilya fabrikasına kadar aradım ama kimse yüz vermedi. Sonuçta çok fazla bir para değil, yani bende olsa kimseye bir şey söylemeden alıp götüreceğim ama kanser çok pahalı bir hastalık ve bütün birikimleri alıp götürüyor maalesef. O yüzden bende yok.
Hani diyorum ki, belki blog aleminden birkaç kişi birleşir, ne bileyim parası olan birileri alıp bağışlar filan. Aslında en güzel ve tedaviye en uygun koltuklar İstikbal Mobilya’da var, hani üzeri silinebilir filan ama onlar da çok pahalı, 1000 ytl civarında ama işte taksit seçenekleri filan var. Kimbilir belki de olur!

Okuyucusu benden fazla olan arkadaşlarım bu yazıya link verirlerse, ya da bloglarında bundan bahsederlerse ve bu iş olursa gerçekten çok ama çok sevineceğim. Bağışlayacak insan ya da insanlar bulunursa prosedürleri ben araştırıp gerisini hallederim. Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum.

Son Durum arkadaşlar Devin’in bu yazısı kampanyaya destek vermek isteyenler için lütfen bakın.

Etiketler:
(2) Comments    Read More   

Parmak izi

ABD ve Avrupada olduğu gibi bizdede artık ehliyet ve pasaport alırken parmak izi alınmasına başlanıyor. Alınan parmak izleri 80 yıl süre ile saklanacakmış. Yapılan hazırlıklar sonunda bugün itibari ile sistem devreye alınmış.Kaynak

Etiketler:
(0) Comments    Read More   
Posted on 20-07-2007
Filed Under (Güncel) by Taylan

e-devlet logoUlaştırma bakanı tarafından açılan yarışmada Logo tasarımını ay-yıldız ile @ işaretini birleştiren Erol Balkan ,sloganı ise ‘Devletin Kısa Yolu’ ileYasemin Sulhiye Aydoğan kazandı.E-Devlet uygulamalarının 2008 yılında tek çatı altında toplanması planlanıyormuş. Hadi bakalım şurda 2008 ne kaldı ki.Kaynak

Etiketler:
(1) Comment    Read More   

Seçim zamanı geldi çattı. Bu pazar günü oy kullanacağız peki nerede oy kullanacağınızı biliyormusunuz. İşte şeçmen kağıtları gelmemişler için Seçimen numarası ve nerde oy kullanacağınızı bulabileceğiniz adres. Lütfen bir vatandaş olarak oyumuzu kullanalım.

Etiketler:
(0) Comments    Read More